Avatar billede jthyge Mester
25. januar 2004 - 11:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spammail - Hjælp!

Hej

Har aldrig før haft problemer med spammail, men inden for de sidste to måneder er jeg blevet bombet med mails, med en masse lorte tilbud...

Hvad kan jeg gøre for at undgå disse mails??

Det er pisse irriternede...
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 12:03 #1
Avatar billede jthyge Mester
25. januar 2004 - 12:12 #2
tak for det.. Prøver spamfigther!!
Avatar billede arlet Juniormester
25. januar 2004 - 12:13 #3
Velbekommen
Avatar billede exp Juniormester
26. januar 2004 - 21:33 #4
Jeg vil absolut ikke anbefale spamfighter... installerede det på mine forældres, da de sværger til OE express (forstår ikke), og det er da det argeste p*s... det genkender INTET som spam.
Næste gang jeg er derude vil jeg installere mailwasher istedet.
Avatar billede arlet Juniormester
26. januar 2004 - 21:43 #5
ja, spamfighter er rigtig god til outlook, men den er ikke fantaskisk til outlook express
Avatar billede blyno Praktikant
31. januar 2004 - 08:42 #6
Spamfighter fanger ca. 75 % af den spam jeg modtager i OE - det er jeg godt tilfreds med. Men de andre programmer - klarer de det bedre ??
Avatar billede arlet Juniormester
31. januar 2004 - 10:00 #7
Hvis jeg var dig, ville jeg være tilfreds og ikke skifte. Hvis du prøvede en af de andre og derefter vendte tilbage til spamfighter, kan du ricikerer at den ikke er lige så effektiv, så vær glad for det den tager
Avatar billede martinthorborg Nybegynder
30. august 2004 - 20:48 #8
SPAMfighter er kommet i en ny version med væsentligt bedre Outlook Express klient.
Den tager mere end 90% spam og er som bekendt stadigvæk på dansk.

Dbh martin
Avatar billede exp Juniormester
31. august 2004 - 22:35 #9
Jeg har til gengæld overtalt mine forældre til at tage mozilla thunderbird, og den tager - og hold nu godt fast - 100%!

Siden de fik en kopi af min spam-fil har der ikke været en eneste spammail der har klaret sig til indbakken :-D