Ja nu er jeg Webmaster på ENDNU en klan. men er jo ikke så god til det grafiske ...så er der ikke en af jer der gider lave et flot banner ....det skal være noget hvor der står #team-ros* og det er i Spillet Counter-strike så til dem der ikke kender spillet så er det action spil så noget med et par colt og ak
Med OS2ai forsøger Aarhus Kommune og OS2-fællesskabet at give offentlige medarbejdere adgang til generativ AI uden at gøre kommunerne mere afhængige af amerikanske techgiganter.
Hey gutter..... Clan lederen i vores klan er lidt irreterende og nu laver han navnet om til VOD så hvis en af jer gider lave et banner med teksten Volume of Defeat ville jeg blive glad + 200 point
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.