"Verinet" internet
Hej,Jeg mangler en ny opkobling til min server, og har fundet:
http://www.telemetro.dk/bredbaand_shdsl.htm
hvor jeg godt kunne tænke mig en SHDSL med 2,3 MBIT 2304/2304
Jeg har dog ikke hørt om det firma før - er der nogen af jer som har erfaringer med dem, som i vil dele?
Håber i kan hjælpe... umidelbart er det her den bedste pris jeg har kunnet finde.
