Opsætning af mail i outlook express
HejJeg har netop fået en webmail på www.mail.dk ved at bruge mit TDC logon og password. Nu vil jeg gerne opsætte den webmail på en anden computer, i outlook express. Jeg har prøvet at gå ind i funktioner > konti og tilføje en ny mail, men hvad skal jeg skrive der hvor der står server? Jeg har valgt HTTP som mailserver og skrevet http://mail.tele.dk i det felt hvor jeg skal vælge HTTP provider. Problemer er bare at når jeg skriver det ( jeg bruger stadig kodeordet fra min tdcadsl mail login ) melder den om en fejl om at den ikke kan forbinde sig til serveren ) Hvad er det jeg gør forkert?
-Mikkel
-Mikkel
