Djurs net?! Godt eller skidt!?
HeyVi er lige flyttet på landet (Nørre Djurs kommune) som tilyder trådløst netværk til borgerne. For 100,- kr. om mrd. er der en 512/128 forbindelse med fri trafik (mener jeg det er!!) og det er jo ikke helt skidt, så vidt jeg forstår?! Men det er ret ustabilt, fordi det stadig er i opstartsfasen. Så den der 512 forbindelse kan de vist godt stikke "op et sted hvor solen ikke skinner" :)
Well - nu vil kæresten have at vi ser os om efter en anden (måske hurtigere?!) forbindelse, men kan det gøres meget billigere? Eller bare til samme pris?? Nej vel? Eller...?
Kan man få bredbånd uden at have fastnettelefon?
Jeg ønsker mig alternativer til det netværk vi er på nu (selvfølgelig stabilt og BILLIGT!).
VH J
