Avatar billede tlaursen Nybegynder
28. januar 2004 - 09:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få adgang til anden brugers kalender

Overskriften siger noget af det. setuppet er flg.
Exchange 5.5, klienter der bruger Outlook 2000 og Outlook 2003.

Problem.: Hvis en outlook 2000 bruger skal se i en kalender som er opgraderet til 2003, ser det ud til at vi har et problem. Jeg er i tvivl om det er opgraderingen eller om det er et spørgsmål om, at hvis en anden 2003 bruger har kalenderen i sit view, så bliver den "låst". Meldingen der kommer til brugeren er at mappen kan ikke vises, og billedet er gråt. Jeg har chekket at der er tildelt de rigtige rettigheder, alle kalendre står som standard her, til at alle er korrekturlæsere på alle kalendere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. januar 2004 - 09:57 #1
Det skulle ikke give problemer, hvis den bruger, hvis kalender du vil se, har sat rettighederne sådan at det kan lade sig gøre.

Brugeren skal åbne sin outlook, gå i funktioner - indstillinger - stedfortræder og her tilføje de brugere der må se kalenderen. Herefter skal der sættes tilladelser for den enkelte bruger. Hvis der er tale om mange brugere, kan det samme gøres for en gruppe.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
28. januar 2004 - 10:02 #2
Ja, men det løser ikke problemet. Som jeg skrev er alle kalendere sat op til, at Standard er korrekturlæser.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
29. marts 2004 - 09:09 #3
Lukker sp.