Hvordan får jeg opsat forbindelse?
Jeg har en bærbar med IR port, og en mobol også med IR og modem, jeg har også et internet ab(TDC netbasis), som virker ved brug af "nomal" opkaldsforbindelse.Hvordan får jeg sat det op til at bruge infrarød port til min mobil?
Jeg kan se der er link, når jeg lægger min mobil hen ved IR porten.
