Win2k - kan ikke komme på nettet
HejdavJeg har lige geninstalleret alt på min puter. Den kunne sagtes komme på nettet (har ADSL over LAN) før jeg installerede nyeste Windows Service Pack (SP4) men efter jeg har installeret den vil den ikke komme på nettet...? Hvad er der galt? Jeg mener at kunne huske at jeg havde samme problem da jeg installeret min puter første gang for ca 1 år siden. Dengang fik jeg en ven til at lave det og jeg mener at det var noget med IP adresser og den swith jeg har, at gøre: Kan det være det?
