Støv, fibre og metalliske partikler kan påvirke både uptime, levetid og driftssikkerhed. Derfor arbejder flere datacentre systematisk med contamination control.
1. Sluk din pc 2. SLUK dit kabelmodem (strømmen skal tages fra!) lad det stå i 15 min. 3. Tænd for dit kabelmodem 4. Tænd for PC'en
Årsag: dit kabelmodem husker MAC-adressen på dit netkort (og ligenu husker den netkortet i din gamle PC) Ved at slukke den et stykke tid kan vi få den til at nulstille dette.
espersen >> Tror du det er løsningen?? Lige at slukke helt for modemmet i 15-20 min??
Jeg har prøvet bare at starte maskinen op uden ovehovedet at have netstikket i maskinen, og der er der ikke noget. Der genstarter den ikke.
Men lige så snart jeg smider stikket i, og jeg prøver at gå på nettet, så genstarter den. Exploren når ikke engang at åbne startsiden, før computeren genstarter...
espersen >> Det er ikke noget internetndstilling i windows der kan mangle, er det??
Den nye PC, er købt samlet fra HP, så der skulle der ikke være noget. Jeg har netop i går aftes formateret den påny, og lige så snart man kommer ind i windows og starter exploren, så genstarter den??
Hvis jeg hiver netstikket helt ud, inden jeg starter den op, er der ikke noget, så det er HELT SIKKERT noget med Internettet at gøre...
Fandt aldrig ud af problemet, men du får lidt points for din hjælp...Takker!
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.