Avatar billede concor Nybegynder
29. januar 2004 - 14:36 Der er 14 kommentarer

Søger erfarne programmører C# og .Net

ConCor ApS (www.concor.dk) søger seriøse og erfarne programmører med erfaringer inden for C# og .Net (et krav).

Herudover ønsker vi kun henvendelser fra folk, der er minimum 28-30 år.

Så hvis du matcher på ovenstående beskrivelse, så send os gerne et CV på job@concor.dk

Send os venligst ikke forespørgsler, hvis du på forhånd ved, at du ikke matcher inden for ovenstående rammer. - For det er kun disse ressourcer, vi søger i øjeblikket. Med andre ord - helst kun seriøse henvendelser.

Med venlig hilsen

ConCor ApS
Avatar billede dsj Nybegynder
29. januar 2004 - 14:55 #1
Ikke for at tage modet fra jer, men målgruppen sigter noget over ekspertens primære brugergruppe.

Langt de fleste brugere af eksperten vil jeg skyde på er under 20 med uddannelse på gymnasielt niveau. Men selvfølgelig kan i være heldige :)
Avatar billede concor Nybegynder
29. januar 2004 - 14:57 #2
Det har du nok ret i, men som du selv siger, kan det være, man kan være heldig...
Avatar billede searchz Nybegynder
29. januar 2004 - 15:17 #3
hov hov, vi er da også nogle på 28 :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. januar 2004 - 15:52 #4
Ja, jeg er da 32 :))
Avatar billede dsj Nybegynder
29. januar 2004 - 17:22 #5
Hehe - jeg siger heller ikke at der ikke er nogen, men ud af de 17.047 registrerede brugere, tror jeg at I udgør en forsvindende lille del.

Nu arbejder jeg dagligt med Java og stiller en gang imellem spørgsmål her på eksperten. At kun en lille håndfuld brugere kan være med på mine spørgsmål, må også vidne om det generelle erfarings-/uddannelsesniveau.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. januar 2004 - 17:28 #6
Vil bare lige sige : 62.603 brugere.
Avatar billede dsj Nybegynder
29. januar 2004 - 17:30 #7
ohh - så indgår de bare ikke alle i pointstatistikken :)
Avatar billede trigemini Nybegynder
29. januar 2004 - 20:21 #8
Netop vores specialer og ja vi matcher faktisk alder og kompetence krav.

Læs mere på www.trigemini.dk, el. rekvirer vores informationsbrochure og referenceliste.
Avatar billede nse Nybegynder
01. februar 2004 - 12:31 #9
Dsj: Det er nok en mening med at skrive 28-30år.. En person der er under 20år og går på gymnasiet er meget sjældent en erfaren programmør....
Avatar billede dsj Nybegynder
01. februar 2004 - 13:51 #10
Ja selvfølgelig - det er hele min pointe. Hvis ekspertens brugergruppe er under 20 og dermed har gymnasielle uddannelser, skal man være heldig at finde nogen der er erfarne. Min opfattelse er, at de erfarne der findes på eksperten i forvejen har job, og langt de fleste er uden særlig erfaring. Dog hænger alder ikke altid sammen med erfaring, men med modenhed. Jeg er f.eks. 23 og er færdig med min uddannelse og er ved at være en erfaren Java-udvikler...
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2004 - 19:42 #11
Erfaring er noget meget relativt. Jeg har nu arbejdet i 17 år i branchen og der
er stadig dem som betragter mig som værende "grøn".

:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2004 - 19:55 #12
Iøvrigt er mit indtryk at den meget lille (men i denne kontekst meget relevante)
delmængde af Ekspertens brugere som svarer på spørgsmål i "ikke hjemme side"
programmerings kategorierne typisk er enten i gang med en IT uddannelse
eller har afsluttet en.
Avatar billede dsj Nybegynder
02. februar 2004 - 00:28 #13
Som forholdsvis nyuddannet drejer det sig jo også om at specialisere sig indenfor et felt og så markedsføre sig på denne dybere erfaring. Java eller .NET for den sags skyld er temmelig brede områder, som vil kræve en hel del år at kunne dække "fuldt" ud.
Avatar billede dsj Nybegynder
02. februar 2004 - 00:30 #14
Når jeg tænker erfaring, tænker jeg ikke nødvendig vis at have en længere række dybere vidensområder, men især også at have rutinen til hurtigt at indtage nye vidensområder og mestre dem effektivt med en kort indlæringsperiode.