Avatar billede foxskywalker Nybegynder
30. januar 2004 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Starter en messenger ligende ting altid

Når jeg starter min Computer kommer der altid en messenger ligende ting som logger på automatisk, men den er skjult så man kan ikke se at den logger på, og man ligger først mærke til det når man får en besked. Nu ControlAltDeleter jeg og lukker den ned hver gang jeg starter computeren, men det er lidt trættende i længden.

Er der ikke en måde at slå den fra? En af mine venner med samme problem skrev ind til Microsoft men de sagde man ikke kunne fjerne den, men den tror jeg ikke helt på.
Avatar billede knighten Nybegynder
30. januar 2004 - 20:43 #1
Hvad er navnet på det du lukker ned når du "ControlAltDeleter" ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2004 - 20:45 #2
Hvis det bare er en boks hvor du kan kan klikke ok, kan det være tjenesten messenger.
det er dog ikke windows/msn messenger :)

Finder lige løsningen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2004 - 20:46 #3
Det du skal gøre er at disable Windows Messenger SERVICE - gøres nemmest med dette program: http://www.uwm.edu/IMT/purchase/itpsfaqs/msgstop.exe
Avatar billede spooolll Nybegynder
30. januar 2004 - 20:48 #4
start->kør->msconfig, vælg fanebladet start, find den filen (evt. kigge på navnet når du Ctrl-Alt-Deleter som "knighten" sagde) og "disable" den...
Avatar billede espersen Novice
30. januar 2004 - 20:48 #5
du kunne også
Under START + KØR skriver du :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

og så er messenger 4,7 afinstalleret
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
17. februar 2004 - 20:16 #6
espersen>> smid lige et svar ellers kan du ikke få pointene
Avatar billede espersen Novice
17. februar 2004 - 21:32 #7
et svar ;o)