Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 11:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Søger PHP-haj

Hej

Vi er 6 stykker som er ved at lave en startside...
Men vi mangler nogen flere programmør
Er her nogen som kunne tænke sig at være med i teamet ?
Avatar billede phpwiz Nybegynder
01. februar 2004 - 11:50 #1
er jobbet ulønnet ?
Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 11:52 #2
Nej ikke endnu... men det kommer senere
Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 11:53 #3
Jeg mente at det var ulønnet !
Avatar billede stalle Nybegynder
01. februar 2004 - 12:10 #4
havde jeg nu ikke mit daglige arbejde, kunne det meget vel være
Avatar billede nicklasb Nybegynder
01. februar 2004 - 12:13 #5
kan man se hvad der er blevet lavet ind til videre? Nogle planer for hvad der SKAL laves, og osv?
Evt. se et udåluk af koden, for at se om kodestilen er noget man kan indordne sig efter?
Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 12:25 #6
Nej... vi er ikke rigtigt begyndt på siden vi har fåét en server op at køre og vi har bestilt et domæne

http://80.165.132.46/
Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 12:27 #7
Men på siden skal der selvfølgelig være chat, søgemaskine, gratis e-mail til brugerne, reklamer osv. osv.
Avatar billede searchz Nybegynder
01. februar 2004 - 21:17 #8
"Men på siden skal der selvfølgelig være chat, søgemaskine, gratis e-mail til brugerne, reklamer osv. osv."

Dvs. det skal minde om Jubii så meget som muligt?
Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 22:04 #9
Vi tager de bedste funktioner fra MSN, Jubii, Yahoo og måske flere og sætter dem på siden
Avatar billede lap Nybegynder
01. februar 2004 - 22:06 #10
omkring webmail - hvorfor lave det selv, når du kan få det færdigt. F.eks. leveres RedHat med squirrelmail - så skal der ikke kodes en eneste linie.
Avatar billede searchz Nybegynder
01. februar 2004 - 22:21 #11
faktisk er alle de komponenter lige til at downloade fra hotscripts.com så det er nok ikke en programmør der mangler :-)
Avatar billede ali.k Nybegynder
01. februar 2004 - 22:59 #12
Jeg ved godt at man kan hente scripts fra hotscripts.com script.dk osv. osv. men som du nok hved er der mange fordele ved at selv skrive koderne... :)
Avatar billede searchz Nybegynder
01. februar 2004 - 23:56 #13
Af ren og skær nysgerrighed, hvilke fordele er det? Jeg kan kun se at der er flere ulemper... Det er god skik og brug IKKE at genopfinde hjulet, brug istedet tiden og kræfterne på tilretning af eksisterende scripts så de opfylder behovene bedst muligt.
Avatar billede ali.k Nybegynder
02. februar 2004 - 15:53 #14
Hehe
1. passer det til designet...
2. er det lige prises det kode vi skal bruger mangler ikke nogen funktioner eller har ikke unødvendige funktioner
3. Og har vi ikke © på det
Avatar billede ali.k Nybegynder
04. februar 2004 - 21:11 #15
Lukker men hvis nogen ønsker at være med kan de bare skrive her !