For kort tilslutningstid del 2
Jeg fik for nylig sat et nyt bundkort i min kværn, og formatterede som følge. Men når jeg bruger min Stofa-forbindelse til at gå på nettet med, sker der efter et stykke tid ting og sager: Hvis jeg har winamp kørende, samtidig med at jeg surfer, skratter lyden pludselig voldsomt, hvorefter forbindelsen bliver afbrudt. Winamp har sikkert intet med det at gøre, men er vist en ledetråd til et muligt svar... For at oprette forbindelse igen genstarter jeg, hvorefter problemet så dukker op igen.PS: Jeg kører XP :(
