Avatar billede motu Nybegynder
02. februar 2004 - 13:41 Der er 2 kommentarer

IT og Elektronik teknolog.

Hej!

Jeg skriver fordi jeg vil høre om der er nogen af jer der kender til IT og elektronik teknolog uddannelsen, da jeg påtænker at starte til august. Hvad den evt. har at byde på mht. systemudvikling og programmering.
Avatar billede seid_b Nybegynder
23. april 2004 - 12:34 #1
Hej!

Jeg går på 4. og sidste semester på IT og elektronikteknolog uddannelsen, linie IT, så jeg kan lige fortælle dig hvad der foregår her.
Hvis du vælger IT linijen kommer du til at arbejde med C-programmering, Java, PHP, Databaser(MySQL), Visual Basic, Linux, netværks oprettelser(Windows servere og klienter), Internet. Det er det jeg har gået igennem, og lige nu arbejder jeg med min afgangsprojekt i sammarbejde med Aarhus Universitet.
Avatar billede seid_b Nybegynder
23. april 2004 - 12:35 #2
Hej!

Jeg går på 4. og sidste semester på IT og elektronikteknolog uddannelsen, linie IT, så jeg kan lige fortælle dig hvad der foregår her.
Hvis du vælger IT linijen kommer du til at arbejde med C-programmering, Java, PHP, Databaser(MySQL), Visual Basic, Linux, netværks oprettelser(Windows servere og klienter), Internet. Det er det jeg har gået igennem, og lige nu arbejder jeg med min afgangsprojekt i sammarbejde med Aarhus Universitet.