Avatar billede uefa Nybegynder
02. februar 2004 - 15:23 Der er 1 løsning

Problemer med BCC send via Jmail

Jeg har på hjemmeside et nyhedsbrev som jeg sender ud via Jmail.

Alle modtagere af nyhedsbrevet hentes fra en database og tilføjes via AddRecipientBCC...

Scriptet fungere uden problemer og de som står på maillisten modtager nyhedsbrevet, men... På listen over modtagere er også et par mail adresser som ligger på mit eget domæne, og de mails der sendes til dem kommer aldrig frem.

Er der nogen der har stødt på problemt før og har en løsning?

På forhånd tak
Avatar billede uefa Nybegynder
01. marts 2006 - 12:45 #1
Well.... Lukker spørgsmålet