Avatar billede specialty Nybegynder
03. februar 2004 - 11:18 Der er 6 kommentarer

Stikkontakter med bluetooth

Hej Eksperter,

Jeg leder efter et sted på nettet hvor jeg kan købe færdiglavet stikkontakter som kan styres (tændes og slukkes) via bluetooth. Jeg har ikke selv kunnet finde nogle steder men jeg ved at der er firmaer som har specialiseret sig i disse produkter.

Det skal bruges til at kunne tænde og slukke for bl.a. lys ved hjælp fra et programmel på computeren, programmet har jeg i sinde selv at programmere.

På forhånd tak.

Specialty.
Avatar billede ird Praktikant
03. februar 2004 - 13:19 #1
http://www.hia.no/info/ukenytt/des02/forny.htm

står lidt om det her, men det lader til det er ukristelig dyrt :)
Avatar billede ird Praktikant
03. februar 2004 - 13:35 #2
Håber ikke dette bliver opfattet som spam, eller et forsøg på pointsnapperi, for sådan er det ikke ment.

Jeg har søgt en del rundt på google, fordi jeg fandt det ret spændende, men den idé, men er ikke faldt over noget.

Derimod faldt jeg over denne side, hvor de beskriver lidt om hvordan man kan via sms :) http://www.folkevirke.dk/Blad_2003_3/bl_2003_3_art-3.htm

Lader til den idé med Bluetooth via stikontakten er meget meget ny, og tvivler derfor du kan købe det endnu. Men kikker videre, og lover at skrive hvis jeg falder over det.

Ha det godt
Avatar billede ird Praktikant
09. februar 2004 - 14:43 #3
Fandt du udaf det
Avatar billede specialty Nybegynder
16. februar 2004 - 21:23 #4
Jeg har desværre ikke fundet noget resultat... Opret et svar så får du pointene.

Specialty.
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 09:09 #5
svar
Avatar billede ird Praktikant
13. april 2004 - 14:25 #6
Fik du tid til at smide lidt feedback her snart eller lukke spørgsmålet??