Avatar billede amite Mester
06. februar 2004 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

So - what do you thinkpad?

Aloha,

jeg arbejder lidt på denne her site om webdesign. Sitet er en non-commecial,
personlig portal, selvom man måske umiddelbart kunne få et andet førstehåndsindtryk.

Meget af siden er "UNDER CONTRUCTION" (som man siger) ;)

Jeg har lade mig fortælle at folk med "alm. skærme" finder den meget mørk.
Jeg har selv TFT-skærm og her ser den fin ud...alt står klart og tydeligt.

Den er skrevet i ren php, med sessions til at bestemme userclass's.
Alt på siden er genereret via PHP og er fuldt dynamisk.
Brugernavne og kodeord ligger i en MySQL db.

Jeg havde egentlig tænkt mig at sige at det var det og så gå igang med
at skrive indholdet - Men så tænkte jeg lige at "Eksperten" måske kunne
komme med idéer og kommentarer, hvilke jeg naturligvis vil være åben for.

enjoy =)

URL: http://foghandersen.dk
Avatar billede jps6kb Novice
13. februar 2004 - 08:29 #1
Jeg kan godt li' den. Den er lige tilpas dyster til at det ikke gør noget.

Der er lidt med menuen. Kører IE5.5. Tror du skal ha' menupunkterne ved mouseover lidt op (1px)

Se her : www.kbang.dk/fg.bmp

Har gemt det i 256 farver for størrelsens skyld, but U get my drift.
Avatar billede amite Mester
03. april 2004 - 08:26 #2
ok, det er også den eneste fejl som jeg kan finde - du får point :)
Avatar billede amite Mester
20. januar 2007 - 22:40 #3
Oprydning