Avatar billede musial Nybegynder
09. februar 2004 - 22:12 Der er 6 kommentarer

Samling af Computer

En af mine venner har lige købt en computer..
Facts AMD Barton 2500+
      ASUS A7N8X-E Deluxe
      Kingston 512 MB PC3200
      Maxtor 120GB SATA

Har sat alt sammen sammen, men når vi tænder computeren så slukker den igen efter 5-10 sek. den når slet ikk at vise noget på skærmen :(

hvad kan der være gået galt?
alt sidder som det burde?
kabinnet er et billigt et.
det her-----> http://prishammeren.dk/shop/productinfo.asp?id=170&caller=1
Avatar billede musial Nybegynder
09. februar 2004 - 22:16 #1
Avatar billede -bom- Nybegynder
09. februar 2004 - 22:18 #2
Lav et minimum system.
mainboard, CPU, RAM, Grafikkort, mus, Keyboard. (Og check lige igen at CPU, RAM, og Grafik sidder rigtigt)
Avatar billede musial Nybegynder
09. februar 2004 - 22:27 #3
Det hele sidder som det skal :( og det er også kun de ting der er sat på
Avatar billede -bom- Nybegynder
09. februar 2004 - 22:57 #4
byt til nyt, :-/
Har i andet RAM, grafik at teste med ???
Avatar billede chalde Seniormester
09. februar 2004 - 23:30 #5
Prøv at begynd forfra, men gør det på antistatisk materiale (f.eks posen bundkort kom i) istedet for i kabinettet.
Det kan være overgang mellem kabinet og bundkort.
Og dobbelttjek at det hele sidder som det skal (også selvom det er gjort)
Nulstil bios (enten med jumper, eller batteri ud et minuts tid)
Avatar billede musial Nybegynder
10. februar 2004 - 00:18 #6
Takker Prøver imorgen :) eller idag *g*