Internet Explorer
Internet Explore starter op som "work offline"Problemet er opstået efter min internet forbindels har været nede.
Jeg kan lige sige at jeg har TDC ADSL med brugernavn og kodeord
Hvad kan jeg gøre for at IE "spørger" om jeg vil etablere forbindelse når den starter op? Ligenu kan jeg kun komme online ved at starte min mail program op.
