Avatar billede amd2400 Nybegynder
14. februar 2004 - 13:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Internet Explore starter op som "work offline"

Problemet er opstået efter min internet forbindels har været nede.

Jeg kan lige sige at jeg har TDC ADSL med brugernavn og kodeord

Hvad kan jeg gøre for at IE "spørger" om jeg vil etablere forbindelse når den starter op? Ligenu kan jeg kun komme online ved at starte min mail program op.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
14. februar 2004 - 13:37 #1
Hvis du gå op under funktioner -> internetindstillinger -> forbindelser.
Her vælger du så ring aldrig op til en internet forbindelse!
Så kan du ikke være off-line og den vil bruge den internet forbindelse der er der (hvis da der er nogen!).
Avatar billede amd2400 Nybegynder
14. februar 2004 - 13:46 #2
Det er der:-) jeg kan aktivere den manuelt i netværksforbindelser eller ved at starte outlook, men ikke i explorer
Avatar billede rubino Nybegynder
14. februar 2004 - 13:52 #3
Hey AMD2400, de kan vist heller ikke hjælpe dig :-)

/rubino
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. februar 2004 - 18:27 #4
Prøv at skriv i kommandoprompt: ipconfig /renew
De forskellige kommandoer får ved at skrive: ipconfig /?
Avatar billede amd2400 Nybegynder
14. februar 2004 - 18:48 #5
Uha, nu bliver jeg snart frustreret, den kommer med følgende fejl:


Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Lars Madsen>ipconfig /renew

Windows IP-konfiguration

Handlingen mislykkedes, da intet netværkskort er i den gyldige tilstand for
handlingen.

C:\Documents and Settings\Lars Madsen>

Hvad er det for en tilstand det skal være i???????? Under vand eller over ild?????
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. februar 2004 - 20:25 #6
Over vand og under ild!
Gå ind i netværksfornindelser, højreklik på din forbindelse og se hvilke protokoller du har,og om du har tcp/ip

Hent også Aida32, der kan du se hvad der er i comp. kig under netværk, om der noget galt der, og opdater: http://www.webattack.com/get/aida32.shtml
Avatar billede amd2400 Nybegynder
15. februar 2004 - 08:23 #7
Ja det er da et sjovt lillle program:-) det hjælper bare ikke lige her, måske må jeg bare acceptere det er lidt bøvlet at logge på, jeg gider sq næsten ikke geninstallere pga. af det
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. februar 2004 - 08:48 #8
Næh det er også voldsomt at geninstallere;( Tcp er der?
Det kan være Lspfix kan ordne det: http://www.spychecker.com/program/lspfix.html
Læs vejledningen først!
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
15. februar 2004 - 10:45 #9
Hvis du laver en gendvej til pppoe-netværksforbindelsen (hvor den selv logger på), og pladserer den i menuen start. Så burde du altid være online!

alternativ:
Jeg kan ikke huske om man i seteden kan vælge at den altid skal starte ved opstart af computeren, udeen at du behøver at lave en ny profil!
Avatar billede amd2400 Nybegynder
15. februar 2004 - 17:10 #10
Genial løsning:-)
Avatar billede amd2400 Nybegynder
15. februar 2004 - 17:33 #11
tak tak
Avatar billede amd2400 Nybegynder
15. februar 2004 - 17:35 #12
Til Esben Aaberg

Jeg kan ikke acceptere dit svar, men når systemet igen virker, så fpår du dine point.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
15. februar 2004 - 17:43 #13
Velbekomme; ikke genial men det virker!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester