Avatar billede garrett Seniormester
16. februar 2004 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.cmd som Scheduled Task

Jeg har en .cmd som jeg gerne vil køre én gang i døgnet som Scheduled Task jeg har prøvet at tilføje den gennen Controlpanel og vha. "at.exe TID /every:M,...... d:\printjobs\CopyToPrint.cmd" og ingen af disse metoder virker.
Scriptet virker fint hvis jeg eksekverer det manuelt.
Hvis jeg går ind og checker under Scheduled Tasks står det som kørt på den tid jeg har bedt om, men intet er sket.
Er det en sikkerhedsindstilling jeg skal lede efter eller noget andet ?

Indholdet af CopyToPrint.cmd:
d:\
cd d:\printjobs
SET SEED=%DATE%-%RANDOM%
mkdir %SEED%
copy *.prn /b \\SERVER\Printer
move /Y *.prn %SEED%\

På forhånd tak!
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
16. februar 2004 - 12:46 #1
når du opretter et job under Scheduled Tasks, så er der et felt kaldet "Start i:"
prøv at se om der står noget i det, hvis ikke så skriv f.eks.: C:\
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 12:50 #2
Avatar billede serverservice Praktikant
16. februar 2004 - 13:07 #3
du kunne lade din batfil starte som et logonscript ved at lægge en genvej i start-programmer-startup.
Avatar billede maagen Nybegynder
17. februar 2004 - 22:53 #4
når du kører den via AT så tilføj parametren /interactive

så skulle den være hjmme.