Avatar billede d.e Nybegynder
16. februar 2004 - 20:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Steam Support

Jeg er efterhånden ved at blive temmelig irriteret og gal oven i skralden på den såkaldte "steam support"...
Mit problem er det at jeg er blevet nødt til at reinstallere Half life efter problem med computeren ( for at kunne spille Steam )og jeg bliver bedt om at indtaste CD key kode...Når dette er gjort får jeg beskeden at denne allerede er i brug. Spillet er originalt Half Life opposing force og half life game of the year edition.ingen kopi.
Jeg har nu skrevet ind 12 gange med spørgsmål til hvordan problemet kan løses men uden svar tilbage. Er jeg den eneste der har haft problemer med dette skod firma eller bare uheldig og hvad kan jeg gøre???? HJÆÆÆÆÆÆLP...Steam er for fedt at spille og ville blive rigtig ked af at skulle ud og købe Half life en gang til.....
Avatar billede d.e Nybegynder
16. februar 2004 - 20:51 #1
Og nej, jeg har ikke kvitering mere da spillet er ca.3 år gammelt
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 01:22 #2
Mangler der point eller hvad....
Avatar billede d.e Nybegynder
18. februar 2004 - 11:41 #3
Lukket