Avatar billede bennytordrup Nybegynder
17. februar 2004 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Threads og UI elementer

Jeg er klar over, at man ikke må opdatere UI fra anden tråd end den, som har oprettet UI.

Men hvad med tilgang til f.eks. SqlDataAdapter objekter tilføjet via designeren?

Jeg har to procedurer, som jeg vil køre i hver deres tråd. Den ene starter og kører fint, men den anden brokker sig over, at den kræver en connection, som er lukket. Det er den jo ikke, da den første tråd har åbnet den.

Hvad er den "autoriserede" løsning her?
Avatar billede magune Nybegynder
02. april 2004 - 23:44 #1
Der er en mængde ting der ikke lader sig synkronisere "let" imellem tråde - som jeg kan se af dit spørgsmå at du ved. Jeg ville nu nok lave en connection til hver tråd - det skulle da umiddelbart funke - ikke.

GAa
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
29. juli 2004 - 13:26 #2
Har lige opdaget, at der var accepteret svar her.

Jeg kan ikke huske det oprindelige problem, men jeg kom ud over det.