Avatar billede miloz Nybegynder
17. februar 2004 - 16:52 Der er 7 kommentarer

WPA basic info og how to setup wpa

Hvilke produkter understøtter WPA og er det nogen som har en how-to til, hvordan man sætter wpa op med mange klienter (mere en 20 clienter). og kræver det at man kører 802.11G. ligger dte i selve AP / Router eller kræver det ex. RADIUS server?  er der noget som kan hjælpe med WPA basic da jeg ikke kender så meget til det

Miloz
Avatar billede kenp Novice
17. februar 2004 - 17:33 #1
det ved man kun hvis man læser om de forskellige produkter! men de fleste 802.11G understøtter WPA og ja det ligger i routeren/AP (men kræver du køre XP)

men det kan med fordel sætte en radiusserver op, hvis din router/ap understøtter det.

Men WPA er en dynamisk form for kryptering som er meget sværrer at bryde i forhold til WEP kryptering som er en statisk nøgle.
Avatar billede kenp Novice
17. februar 2004 - 17:34 #2
men her kan du læse næsten alt om det.
http://www.weca.net/OpenSection/protected_access.asp
Avatar billede miloz Nybegynder
18. februar 2004 - 09:22 #3
mangler info til at sætte RAdius op ligemeget om det er Linux eller Windows baseret server.
Avatar billede kenp Novice
18. februar 2004 - 09:25 #4
det kan faktisk sættes op på en win2k server, da det er en del af styresystemet (hvis du har valgt at indstallere det)
Avatar billede miloz Nybegynder
18. februar 2004 - 09:27 #5
er det ikke kun en proxy del ?
Avatar billede miloz Nybegynder
18. februar 2004 - 09:27 #6
men jeg har installeret det
Avatar billede kenp Novice
18. februar 2004 - 09:46 #7