Avatar billede stiegl Nybegynder
21. februar 2004 - 19:24 Der er 5 kommentarer

Smarte effekter

Hej Eksperter.

Kan nogen fortælle mig, hvor jeg kan finde smarte effekter, som kan downloades.

Mvh. Stiegl
Avatar billede victor-1 Nybegynder
21. februar 2004 - 19:39 #1
Flot formuleret ;o)
Avatar billede henninga Novice
22. februar 2004 - 00:17 #2
Til hvad?  Hvordan vil du bruge dem?  Hvad ku du tænke dig?  Hva mener du?
Avatar billede stiegl Nybegynder
22. februar 2004 - 02:43 #3
Jeg kan godt se, at det måske var lidt uforklarligt formuleret. Det jeg søger er effekter til videoer.
Klik f.eks. ind på www.scope.dk . De har for tiden et banner fra B-One. Der er en flot effekt. Ja, jeg ved snart ikke, om jeg vil kalde det en effekt. Jeg hentyder til baggrunden, hvorpå ordene flyder hen på, og videre forbi. Sådan en slags sky-effekt.
Det jeg søger er primært video-effekt filer, som kan hentes.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. marts 2004 - 01:28 #4
De findes måske slet ikke (de smarte effekter til download)?
Glem ikke du har dette åbne sprgsm. ;o)
Avatar billede henninga Novice
07. marts 2004 - 08:56 #5
Som regel følger de med det redigeringsprogram du anvender. Til nogle programmer kan man købe ekstra effekter.
Men de effekter du henviser til er ikke video men animeret gif-billeder.
De kan laves i f.eks Image Ready. Og det er ikke færdige effekter, men nogen der laves ganske simpelt ved at lave de enkelte billeder i programmet og sætte dem sammen til en animation.
Prøv at søge på Tucows efter animation.