Avatar billede marcussen1 Nybegynder
24. februar 2004 - 12:55 Der er 16 kommentarer

Installering af sikkerhedskopieringsprogram

Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af, hvorledes man installerer sikkerhedskopieringsprogrammet på WIN XP HOME.
Er der nogen, der kan hjælpe?
Niels
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2004 - 12:57 #1
Startmenu -> tilbehør -> Systemværktøjer -> Sikkerhedskopiering
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2004 - 13:01 #2
Arrg så lige det var home du brugte - så er jeg ikke sikker på at det er der, undskyld
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
24. februar 2004 - 13:36 #3
Sikkerhedspopiering findes ikke i "Systemværktøjer"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2004 - 13:42 #4
Jeg skal ikke kunne udtale mig om det er muligt at installere i en home version. Men ellers findes der jo andre måder, som efter min mening egentlig også er bedre end den indbyggede funktion.

DriveImage fra PowerQuest (www.powerquest.com)
Norton Ghost fra Symantec (www.symantec.com)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2004 - 13:45 #5
Avatar billede serverservice Praktikant
24. februar 2004 - 19:20 #6
Her er et backupporgram som kan håndtere en brænder , hvis det har interesse?
http://downloads-zdnet.com.com/3000-2242-9474145.html?tag=lst-0-4
Du kan evt. også bruge Nero 6.0- bare et forslag
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
24. februar 2004 - 20:52 #7
Hvis man bruger WIN 98 og "Sikkerhedskopiering" ikke er i systemværktøjer, kan man lægge inst.cd'en i og installere sikkerhedskopiering fra den. Det kan man vist ikke, når man bruger WIN XP. Men jeg mener at have fået fortalt, at det program findes på XP HOME.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. februar 2004 - 21:06 #8
Hvis det er muligt i home vil du kunne finde det på Hjælp og support.

Startmenu -> Hjælp og support -> Søg på sikkerhedskopiering
Avatar billede serverservice Praktikant
05. marts 2004 - 15:22 #9
er du nået videre med din kopiering?
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
05. marts 2004 - 15:55 #10
Jeg har forsøgt at afmelde, hvad har jeg gjort forkert. For øvrigt tak for svarene.
Avatar billede serverservice Praktikant
05. marts 2004 - 16:00 #11
Hvis du kunne bruge nogle af indlæggene skal du bede folk om at svare-så markere og accepter, ok?
Avatar billede glyholt Nybegynder
08. marts 2004 - 21:46 #12
dannyboyd: glem det, marcussen1 har lidt svært ved at huske og lukke.
se evt hans de andre spørgsmål han har oprettet.. et der ikke er lukket helt tilbage til  17/09 2002
Avatar billede serverservice Praktikant
08. marts 2004 - 22:52 #13
Ja den er da helt galt..
->Marcussen1 nu tager du dig lidt sammen og ser at få lukket nogle af dine gamle spørgsmål!
Avatar billede marcussen1 Nybegynder
09. marts 2004 - 14:41 #14
Godt nok. jeg tar mig lidt sammen , men fortæl mig venligst alligevel, hvordan jeg afmelder. Så skal jeg såmænd nok gore det.
Avatar billede serverservice Praktikant
09. marts 2004 - 15:20 #15
1. Du skal først bede om svar fra dem som har hjulpet dig.
2. Bagefter markerer du de navne og vælger accepter.
Du skal ikke afmelde dine egne spørgsmål...
Jeg lægger lige et svar, så kan du selv se de muligheder du har.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. marts 2004 - 15:22 #16
marcussen1 >> http://expfaq.1go.dk/