Avatar billede cyber_k Nybegynder
01. marts 2004 - 15:40 Der er 7 kommentarer

Child table in nested relations.

Jeg har fået lavet et par sektioner i xml som hver for sig virker upåklageligt. Men når jeg vil køre dem sammen i Visual Studio .NET får jeg "fejlmeddelelsen" :
The same tbl (spm) cannot be the child table in two nested relations

Hvad pokker skal det sige?

Håber i kan hjælpe...

/Cyber_k
Avatar billede nute Nybegynder
01. marts 2004 - 15:44 #1
"køre dem sammen" ? hvad vil det sige ?

/nute
Avatar billede cyber_k Nybegynder
01. marts 2004 - 15:50 #2
Undskyld - jeg går fra xml source til data i et forsøg på at validere det.
Avatar billede nute Nybegynder
01. marts 2004 - 15:55 #3
så er det nok et spm om at du ikke har en valid xml. er din xml knyttet op mod en dtd eller skema ? må vi se noget xml ? hvis du har en 1000 linjers xml, så lav et lille eksempel der fejler, så vi får se på det.

/nute
Avatar billede nute Nybegynder
12. marts 2004 - 15:13 #4
sker der noget her ?
Avatar billede cyber_k Nybegynder
29. august 2004 - 14:33 #5
Lukker - har glemt hvad det endte med :-)
Avatar billede cyber_k Nybegynder
29. august 2004 - 14:34 #6
Vil du have point nute? - du er den eneste som deltog, så du skal være velkommen til at få de 30 point.
Avatar billede nute Nybegynder
30. august 2004 - 09:12 #7
det er ok :) jeg hjalp jo ikke synderlig meget. behold du bare dine points

:-)