Avatar billede Bjarke Praktikant
02. marts 2004 - 20:10 Der er 8 kommentarer

Mine spil kører for hurtigt

På min fars bærbare kører spillene tit for hurtigt. Hvad kan det skyldes? Det er ikke hver gang, så det virker ret mystisk. Og ja, spillene er originale. Ret svært at spille Nfl når det kører i dobbelt tempo f.eks.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. marts 2004 - 20:19 #1
Gammelt spil? Gamle spil er vist "frame-baseret", dvs deres hastighed afhænger bl.a. af computerens hastighed..
Nye spil er "tid-baseret", og har derfor ikke det problem..
Avatar billede Bjarke Praktikant
02. marts 2004 - 20:20 #2
Det er bl.a Madden 2004, så det er nye spil. Computeren er en 1,3 ghz
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. marts 2004 - 20:22 #3
Så ved jeg ikke hvad de kan være.. så er vi vist kommer udenfor mit område :)
Avatar billede Bjarke Praktikant
02. marts 2004 - 20:25 #4
Øv. Er også under pres fra familien, Harry Potter virker nemlig heller ikke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. marts 2004 - 20:26 #5
Du kan bare lade spm'et stå åbent.. der kommer sikkert en der kan hjælpe..
Avatar billede blyno Praktikant
02. marts 2004 - 20:44 #6
Du kunne jo prøve at sætte faren ned med f.eks.
http://www.hpaa.com/moslo/
men som thesurfer påpeger er det snarere rettet mod "gamle" programmer hvor delays bliver styret af diverse løkker..
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2004 - 20:44 #7
http://www.eksperten.dk/spm/471861 - 1 GANG ER NOK! læs reglerne!
Avatar billede Bjarke Praktikant
02. marts 2004 - 22:00 #8
Undskyld. Jeg kom til at putte for lidt point på den første, så jeg tænkte folk nok gik udenom den. Vidste ikke om man kunne putte flere point på.