Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2004 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ISS fungerer ikke efter genstart

Hej Eksperter

Der skulle vel ikke være nogen af jer der kan sige mig hvorfor ISS fungerer fint umiddelbart efter installationen, men ikke gør det når jeg har genstartet computeren.

palau
Avatar billede squashguy Nybegynder
03. marts 2004 - 22:44 #1
Virker den slet ikke, eller skal du starte IIS efter hver genstart?

Hvis det sidste, så kontroller at world wide web publishing servicen er sat til at starte automatisk.

Har du kigget i din eventlog?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2004 - 22:58 #2
Hvordan genstarter jeg den ?
palau
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2004 - 21:36 #3
Jeg tror problemerne skyldes mine Windows-servicepacks, så jeg har oprettet en ny partition.

palau
Avatar billede skyum Nybegynder
08. marts 2004 - 12:51 #4
hvis du har installeret Skype, vil din iis ikke virke efter boot.