I dette særtema om aspekter af AI ser vi på skiftet fra sprogmodeller til AI-agenter, og hvordan virksomheder kan navigere i spændet mellem teknologisk hastighed og behovet for menneskelig kontrol.
Ja alså, hvis du har xp cd'en og serial nummert, skulle der intet være galt, du sætter den bare i også læs godt igennen, den siger på et tidspunkt om du vil havde flere Windows kørene, der skal du bare trykke slet det jeg har nu, og lav et nyt. Og vedr. den mappe kan du bare zippe den og lægge den på en diskette eller en cd.
http://www.outlook-express-backup.com/ laver en fin backup af alt i din outlook, incl din kontoopsætning og din mappestruktur. Den funker fint i trialversionen.
Du kan sagtens formatere med din cd.
Husk at tage backup af de ting man altid glemmer, i mit tilfælde reg filen til mit netbank ;)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.