Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 06:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kategori søgning & Auto login

Hvorfor kan man ikke vælge søge område længere?
Og hvorfor bliver jeg ikke længere logget ind automatisk.

Jeg er ved at være godt træt af ekspertens tiltag, idet man ikke bliver oplyst om ændring og forslag, men bare må se dem træde i kraft...
Avatar billede mugs Novice
07. marts 2004 - 07:18 #1
Søgningen kører fint her. Kategorioversigt og derefter Fritekstsøgning.
Autologin fungerer også korrekt. Har du sat eksperten til automatisk at logge på? eksperten skal have mulighed for at lægge en cookie, så har du tømt mappen Temporary Internet Files?

Spørgsmål om eksperten er normalr gratis
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 07:24 #2
ja jeg ved godt at søgningen fungerer, det er blot det at man tidligere kunne skifte kategori uden at skulle copy/paste sine søge kriterier, altså ved at benytte den drop-down menu der var... hvorfor er den lige blevet fjernet ?

Auto login virker for så vidt også, sålænge jeg logger ind MEGET ofte, hvilket ikke lige altid er muligt for mig.... jeg har tidligere ikke haft problemer med dene funktion, emn det genrer mig MEGET at jeg nu skal taste min kode ind igen bare fordi cookien formentligt udløber....

ja ok tænkte jeg ikke lige over, det er langtid siden jeg selv har stillet spm... :)
Avatar billede mugs Novice
07. marts 2004 - 07:35 #3
Den søgefunktionalitet du omtaler kender jeg ikke. Men jeg søger næsten også kun i Access-kategorien.

Jeg ved ikke om cookien udløber, og da jeg som er på hver dag, har jeg aldrig oplevet det problem du omtaler.

Men iøvrigt må jeg give dig ret: Informationen er for dårlig. Ikke alene om nye tiltag, men også generelt ved f.eks. nedbrud. Ofte er der en kort notits om "Eksperten er nede" og så et link med "Læs nærmere". Når man så trykker på dette link er der absplut ikke flere nyheder. Det er lidt til grin.

Det er som om, at eksperten i visse situationer stadig opfører sig som i de glade amatørdage, hvor man kunne bære over med meget. Men idag er der penge på bordet i form af betalende PRO-medlemmer, vi er kunder, der forventer at varen bliver leveret.

Når du ikke har været logget på i længere tid, er der mange nyheder og måske har du aldrig set den nye version af eksperten, som efter børnesygsommene er rettede, efter min mening giver et langt bedre eksperten end tidligere.
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 07:43 #4
jeg har nu været forbi en del, og har set at der er sket mange ændringer her på det sidste, og det er da også gennem disse "børne sygdomme", at jeg er blevet opmærksom på det med auto-login, idet den på et tidspunkt slet ikke virkede... :)

Noget helt andet, er at jeg har lagt mærke til at siderne nogen gange ikke helt bliver tilpasset designet ordentligt, som om det ikke helt falder på plads... er det også en sygdom ?
Avatar billede mugs Novice
07. marts 2004 - 07:49 #5
Jeg ved ikke om sidernes tilpasning er en sygdom, men irriterende er det da og vel ikke særlig professionelt. Jeg erindrer ikke at have set nogen bemærkninger til admin om det.
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 07:53 #6
...ok, hvad skal man så gøre for at henlede Admins opmærksomhed til #474067 ??

Mon admin kan bruge 30p ?
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 07:53 #7
:D
Avatar billede mugs Novice
07. marts 2004 - 07:55 #8
Kategorioversigt > Eksperten > Forslag
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 07:56 #9
k... :)
Avatar billede dr-data Nybegynder
07. marts 2004 - 08:00 #10
Kategorioversigt > Eksperten > Forslag: http://www.eksperten.dk/spm/474074
Avatar billede exp Juniormester
08. marts 2004 - 00:33 #11
Det er en bug der burde blive rettet... det blev ihvertfald nævnt på coadmin-mødet
Avatar billede dr-data Nybegynder
08. marts 2004 - 00:44 #12
finno