Avatar billede ove-s Nybegynder
07. marts 2004 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk i Spanien

Jeg skal lave et netværk som skal bruges sammen med det Spanske svar på ADSL, og det fungerer på den måde at det er den enkelte maskine der bliver sat til med com porten. Og derfor skal man jo bruge denne maskine som en bro til det trådløse netværk, (denne maskine skal køre den spanske version af Win 98, ellers virker det ikke, hvis der er nogen der ved noget om hvordan man kan gøre det andreledes så sig endlig til), hvordan er den bedste måde at lave dette???

Ove
Avatar billede kenp Novice
07. marts 2004 - 20:59 #1
hvis du gør således på din computer også har et netkort mere hvorpå du så kobler dit accesspoint.
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm
Avatar billede renehinsch Praktikant
07. marts 2004 - 21:20 #2
Husk på at spanien kun tillader brug af kanal 10+11!
Avatar billede ove-s Nybegynder
13. april 2004 - 07:22 #3
Har selv fundet ud af det