Avatar billede malenestanley Nybegynder
11. marts 2004 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af website

Jeg har fornyligt fået opgaven som ansvarlig for vores website.  Jeg har begrænset erfaring og kunne derfor godt tænke mig at høre hvad andre synes om vores site.  Jeg vil gerne høre hvad I synes generalt, men I må også meget gerne give mig feedback på Navigation, Overblik, Forståelighed, Hurtighed og Troværdighed.

Alle former for ris/ros eller forslag til forbedring modtages med glæde.

På forhånd tak for hjælpen.

www.businessware.dk
Avatar billede hashkagen Nybegynder
11. marts 2004 - 14:34 #1
jeg synes at det er nemt og overskueligt at finde rundt i.
fine farver, men synes bare at det er som om der mangler et eller andet?
siden kommer hurtigt fram, altså tager den ikke den store tid om at loade, hvilket giver et stort + !
den ser god ud i flere forskellige opløsninger.

alt i alt: en god side!
Avatar billede teepee Nybegynder
11. marts 2004 - 14:56 #2
Superflot. lidt langsom, men det er måske bare min forbindelse. Forsiden er helt vild lækker. Let at navigere rundt...god kombination af top/venstre menu. En lille ting: Når man klikker i et søgefelt, plejer standard-teksten at slette sig, så feltet er tomt ;-)
Avatar billede 123design Nybegynder
11. marts 2004 - 15:38 #3
Meget flot og stilrent design, lige efter min smaf ;)

Daniel Kjær
123design - Media
http://www.123design.dk
Avatar billede mjl Nybegynder
11. marts 2004 - 16:08 #4
Smukt - bare smukt. (Den er dog lidt længe om at loade - har 2 mbps.)
Avatar billede neteffect Nybegynder
11. marts 2004 - 16:31 #5
Det er pænt og stilrent, men...

Jeg foretrækker 800 punkters vinduesbredde, med mindre hjemmesiden har indlysende grunde til at skulle være bredere. Det har denneher ikke.

Siderne loader alt for langsomt.

Firmalogoet bør være klikbart (gå til forsiden).

Fejl ved søg med en enkelt blank som søgekriterie.

Skriften er ganske lille, og indholdet er derfor ikke så letlæst som det nemt kunne have været. "HOME" og "COMING SOON" er endda tæt på det ulæselige.

I det hele taget er firmaet meget forsigtige med give kontante oplysninger. Det gælder lige fra at fortælle at man har skiftet adresse, "men at telefonnummeret er det samme" - Hvad ER telefonnummeret? - til at fortælle præcis hvad man laver. Jo, det er "strategic planning" og andet management-tjummelum, men hvis firmaet vil lokke kunder ind i butikken med hjemmesiden, så skal der mere end floskler til.

"Businessware" er vist noget software, men det kaldes "a powerful management tool applicable to the needs of businesses in formulating, developing and deploying strategies", - og prisen er en hemmelighed, selv hvis man åbner et pdf-factsheet, som også indeholder et gnidret "business-wheel".

Nyeste "NEWS" er fra juni sidste år. "Customer testimonial fra Tele2" leder til en tom side. Testimonials og cases er ellers det eneste, der sælger i den branche. Der ligger nogle testimonials til pdf-download på siden "CUSTOMERS", men det tager uendelig lang tid at downloade, og customer-siden fortæller ikke, at det er testimonials.

Firmaet bør udarbejde en seriøs "strategy" for, hvad de vil opnå med deres hjemmeside, og så gå i gang med at lave en ligefrem hjemmeside, der kan bidrage på bundlinien.
Avatar billede malenestanley Nybegynder
16. marts 2004 - 21:09 #6
Mange tak for feedback’et.  Det var meget konstruktivt og jeg har bestemt taget det til mig.  Det var rart både at få ris og ros.  Når vi har prøvet nogle nye tiltag, vender jeg tilbage i håbet om at I endnu en gang vil være så venlige at give mig noget feedback.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Mvh
Malene Stanley