Avatar billede _michael_ Nybegynder
12. marts 2004 - 19:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

xml - fange attributter, der indeholder punktummer

Hejsa.

Jeg står og skal hente et xml-dokument ind, men der en del attributter, jeg ikke kan hente, da de indeholder et punktum. Så mit spørgsmål er kort og godt. Hvordan kan jeg nå dem?

<stuffxml>
<indhold navn.fornavn="Egon" navn.efternavn="Olsen" arbejde.hovederhverv="idemand" arbejde.bierhverv="toiletrenser i fængslet" kendetegn="altid en cigar i kæften">
</stuffxml>

Det går fint nok eks. at hente 'Altid en cigar i kæften' med firstChild.childNodes[0].attributes.kendetegn; men hvordan henter jeg eksempelvis 'toiletrenser i fængslet'?

Michael
Avatar billede barklund Nybegynder
13. marts 2004 - 12:34 #1
har du prøvet med my_node.attributes["arbejde.hovederhverv"]?
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. marts 2004 - 14:39 #2
Næh. Det havde jeg ikke. Og efter lidt bladring frem og tilbage kunne jeg også se, at det vistnok mest drejede sig om RTFM. :o)

Tak for hjælpen og smid et svar.
Avatar billede barklund Nybegynder
13. marts 2004 - 15:23 #3
S'lidt ;)
Avatar billede barklund Nybegynder
13. marts 2004 - 15:23 #4
*host*
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. marts 2004 - 18:11 #5
*rækker lige et hostebolscher*
Avatar billede barklund Nybegynder
13. marts 2004 - 18:16 #6
*aaaaah*

Tark for points ;)