Avatar billede pstric Nybegynder
12. marts 2004 - 23:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ternet baggrund fra udskriftslayout

Jeg har en baggrund i Word's udskriftslayout (som jeg bruger til redigering af dokumenter), der minder om et ternet papir. Det er irriterende at se på. Er der en måde at fjerne det på?

Jeg har prøvet at slette Normal.dot, samt at fjerne alle undermapper under Documents and Settings, der så ud til at høre til Word, og derefter geninstallere.

Jeg har også været inde i Formater->Tema, og her er "(intet tema)" valgt, og der er flueben i "Aktiv Grafik" og "Baggrundsbillede". Typografien i Tema dialogboksen svarer til den typografi der normalt bruges, men i dialogboksen vises siden uden ternet baggrund. Hvis jeg går ind i Typografigalleri, vises alle skabelonerne med ternet baggrund uanset om der er valgt Dokument, Eksempel eller Typografiudsnit.

Ternene findes hverken i Normal, Web eller Dispositions layout, men kun i Udskriftslayout, og kommer ikke med på selve udskriften.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. marts 2004 - 23:59 #1
hvilket udgave af word/office bruger du ? (meget vigtigt)
Avatar billede pstric Nybegynder
13. marts 2004 - 22:37 #2
Office 2000
Avatar billede prebjo Nybegynder
09. april 2004 - 12:59 #3
Åbn værktøjslinjen Tegning. Klik knappen Tegning - menulinjen Gitter. Efter indstilling i dialogboksen, klik knappen OK. Gitterlinjer vises kun i Udskriftslayout
Avatar billede pstric Nybegynder
10. april 2004 - 23:19 #4
prebjo: Det virkede, så kom lige med et svar.
Avatar billede prebjo Nybegynder
11. april 2004 - 11:20 #5
Hej pstric!
Glæder mig - til orientering vises gitterlinjerne kun i Word 2000 og fremefter, men de er der alligevel. Nå der tegnes i Word "snappes" til gitterlinjer - snap til gitterlinjer kan ignoreres ved at holde Alt tasten mens man tegner. God Påske
Avatar billede pstric Nybegynder
13. april 2004 - 08:16 #6
prebjo: Tak, men husk lige at komme med et svar, så vi kan få lukket.
Avatar billede prebjo Nybegynder
13. april 2004 - 10:54 #7
Hej pstric!
Her er så svaret somm kommenteret 11. apr. Jeg er ny hos Eksperten, så der er lidt indkøring hos mig.
Avatar billede piphans Nybegynder
03. maj 2004 - 14:18 #8
Klik på knappen tegning (på værktøjslinjen tegning). Fjern herefter fluebenet ud for vis gitterlinjer på skærmen. Klik til sidst på knappen standard.

mvh P