Avatar billede tingna Nybegynder
13. marts 2004 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gendan overskrevne jpeg-filer

hej, min kæreste er kommet til at overskrive nogle billedfiler både forleden dag og idag. dem fra idag kunne vi umiddelbart gendanne via norton unerase wizard, men dem fra forleden er tilsyneladende gået tabt. Men er der nogen som helst mulighed for at finde dem igen? Vi bruger XP.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
16. marts 2004 - 22:14 #1
Inde på www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm er et gratis program der kan Undelete bl.a. billeder.
Det skulle være ret godt.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
16. marts 2004 - 22:15 #2
skal bare trykkes på Download oppe i toppen, og så vælge en af de mulige.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
16. marts 2004 - 22:16 #3
når du skriver overskrive men du så at du har gemt en fil med HELT samme navn oven i den, eller mener du bare at du kom til at slette dem?
Avatar billede tingna Nybegynder
17. marts 2004 - 17:04 #4
ja, det er under samme navn, for problemet er at han ikke har navngivet selv, men bare har brugt de navne programmet gir, sagt yes to all da han anden gang tømte kameraet i den samme mappe... nu prøver jeg lige dit forslag...