Avatar billede rezire Nybegynder
19. marts 2004 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sammensætter jeg mpegfiler til en film..

Hey eksperter

Vi har i andledningen af vores studietur filmet en del små mpeg-klip som vi gerne vil klippe sammen til vores underholdning for resten af skolen. Spørgsmålet er så om det er muligt og hvilket program jeg skal bruge, Og i værste fald hvordan det bruges.
Vil minde om hvor lidt erfaring jeg har inden får området, så venligst svar i et ret så afnørdet sprog.
Har brug for svar inden mandag...
200 point right at ya!
Avatar billede overchord Nybegynder
19. marts 2004 - 13:30 #1
Du kunne evt bruge den moviemaker der kommer med windows xp - hvis du har xp selvf.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2004 - 14:05 #2
Avatar billede zenze Nybegynder
19. marts 2004 - 20:47 #3
SpruceUP kan gøre det og du kan lave menuer til. Hent det her:
http://www.abmedia.dk/video/spruce.htm
Husk også at hente filen, spkg.zip ved at klikke på SpruceUp.zip (registreringen) nederst på siden!
Avatar billede svenne182 Nybegynder
20. marts 2004 - 15:28 #4
Avatar billede rezire Nybegynder
28. marts 2004 - 10:29 #5
kom ikke til at bruge det aligevel, det tog for lang tid og det endte med at vi bare lavede en playliste i afspilleren istedet..
en tak for kommentarerne.

Zenze vil gerne aflevere nogen point hvisdu lige laver et svar?
Avatar billede zenze Nybegynder
28. marts 2004 - 13:20 #6
Måske kan du bruge SpruceUp ved en senere lejlighed, men da du ikke har brugt mit svar til noget, så lægger du et svar og tager selv point.
Avatar billede rezire Nybegynder
12. december 2004 - 14:33 #7
oki