Avatar billede lomse Nybegynder
20. marts 2004 - 16:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SM Buscontroller Hvad er det og hvordan kan jeg installere den??

Jeg har lige installeret en scanner på min pc. men nu er der kommet en ny ting i enhedshåndtering som er markeret med et gult spørgsmåltegn.

SM Buscontroller, Hvad er det og er det kommet siden jeg har installeret min scanner, og hvordan får jeg den installeret.

Min scanner virker ikke hvergang, men kun en gang imellem, kan det ha noget med det at gøre.

Håber i kan hjælpe.

Lomme
Avatar billede yaris Praktikant
20. marts 2004 - 17:41 #1
har du prøvet dim bundkort cd om den ligger der
Avatar billede lomse Nybegynder
20. marts 2004 - 19:10 #2
Nej, det har jeg ikke, skal den være der ??.
Jeg aner ikke hvad det er.
Avatar billede yaris Praktikant
21. marts 2004 - 09:44 #3
Prøv at sætte bundkort cd'n i og gå ind i enhedshånteringen og højreklik på det gule spørgsmålstegn og vælg gninstaller driver og lad den søge efter den på cdrom drevet
Avatar billede driis Nybegynder
21. marts 2004 - 13:45 #4
SM Bus controller er en del af dit bundkort. For at få installeret den, skal du bruge driveren til chipsettet på bundkortet. Som yt skriver kan Windows sikkert selv finde den på CD'en til bundkortet. Hvis det ikke er tilfældet, kan du skrive bundkortets model og fabrikat her, så kan vi sikkert finde den rigtige driver til dig.
Avatar billede lomse Nybegynder
14. maj 2004 - 20:05 #5
Det her er da en fejl. Kan du ikke lige smide et nyt svar driis.???
Avatar billede lomse Nybegynder
22. maj 2004 - 08:12 #6
hmmmm