Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 14:46 Der er 29 kommentarer og
2 løsninger

Online Job

Hej eksperter!

Min kæreste arbejder på Sjællands Tidende, der ringer hún rundt og sælger abb.
Jeg tænkte på om man ikk kan gøre dette via. nettet? eller noget lign.?
Avatar billede jps6kb Novice
22. marts 2004 - 14:56 #1
Man kan jo godt sende en email med abb. tilbud, men problemet er at mange, nok de fleste ville discard dette som SPAM. Reklamer i inbox'en er aldrig godt jo ;)
Den personlige (semipersonlige) fremgangsmåde er den sikreste, da man har fat i folk og de bliver nødt til at tage stilling.
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 14:59 #2
Du har vist misforstået spm. (har osse formuleret mig for dumt)

Jeg søger et job, hvor jeg tjene penge online, for eks. som sælger...
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 15:45 #3
der er ikke noget at misforstå, du nævner din kæreste og ud fra denne syns punkt bliver spm besvaret!

det er først nu du siger at det slet ikke er din kæreste man dig der vil tjene rigtig mange penge online????

sorry alle de gode idéer er optaget, find på noget nyt eller glem det!
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 16:26 #4
Dårlig adfærd...
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 16:33 #5
vil du uddybe det lidt?
Avatar billede dd-man Nybegynder
22. marts 2004 - 16:48 #6
cronk: hvor meget har du forstand af "online" ting?

Jeg mener... kan du administrere servere? supportere webhotel kunder? lave regnskab? lave markedsføring osv.?
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 16:48 #7
tak for karma'en

n00b
Avatar billede jps6kb Novice
22. marts 2004 - 16:49 #8
Åhh... jeg ser... den havde jeg ikke lige luret ;)
Men jeg tror desværre at det tog er kørt... med mindre du får kontakt til en virksomhed (dansk) som har et koncept du kan køre efter... kig evt. på AF ... der er af og til et par stykker hvor du skal arbejde hjemmefra... men gevinst stiller jeg mig tvivlsom over... held og lykke anyway.
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 16:58 #9
cronck --> har du overhovet forstand på noget eller er du en af dem der kun er ud på at misbruge systemet hvor de kan komme til?

vil du besvar mit spm 22/03-2004 16:33:38???
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 17:12 #10
cronck --> du er lige på grænsen til at blive anmeldt!!
Avatar billede dd-man Nybegynder
22. marts 2004 - 17:15 #11
Hvordan kan det være du lyder så agressiv?

Det sidste cronck har sagt var "dårlig adfærd" og siden det har du skrevet 4 kommentarer hvor du udgiver ham mere og mere... giv ham dog lige en chance til at svare dine kommentarer først ;)
- det kunne jo være han var ude og handle eller lignende. :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 17:33 #12
dd-man --> mig agressiv? nej overhovedet ikke :-)

manden har svært ved at formulere sig ordentigt, derfor får man den slags kom, hvis der er noget der ikke passer ham kan han bare se bort fra dette, man at skrive "Dårlig adfærd..." eller skynder sig med det samme og give dårlig karma p!sser mig af, man så glæder jeg mig til den næste opdatering hvor man kan se hvem det var der har skrevet/givet karma, så kan man ikke løbe fra det ;-)

desuden så skal E bruges som hjælp til selvhjælp og ikke noget med færdige løsninger
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 17:41 #13
ja det er s.u flot takker for karma'en endnu en gang
Avatar billede dd-man Nybegynder
22. marts 2004 - 18:24 #14
Han indrømmer at han kom til at formulere det forkert, og vil udbedre "fejlen" - men du er der straks som en høg, og er efter ham... slå dog noget koldt vandt i blodet.

Hvis det var ham som gav dårlig karma, var der måske en grund til det, da selv jeg synes du lyder lidt arogant, sorry. Du kunne jo prøve at hjælpe manden og forstå ham - det kunne endda være, at hvis du hjalp ham ordenligt på vej, kunne han gå ind og opdatere din karma til noget bedre, fordi han var glad for din hjælp.

Selvom der kommer ny version af E hvor man kan se hvem som har lavet en karma... tror du så du får bedre karma? så er du da naiv - hvis folk vil give dig dårlig karma pga. din opførsel, så er folk da ligeglad med om du kan se dem.

E skal bruges som hjælp til selvhjælp, ja, for det meste - dog gør det jo ikke noget man hjælper folk en ekstra tand. Det vil være ret nemt bare at sige: Ring til AF, slå op på de gule sider og ring til 1000 forskellige firmaer og spørg.

- det kunne være der var en herinde som kunne bruge hans arbejdskraft, eller kendte nogle som gør...

Det "p!sser" mig helt af, når folk kommer ind i et indlæg, og rakker personen ned som laver spørgsmålet... allerede i første kommentar skriver du til personen som om han er total spasser og ikke kan tænke selv...

Fortsat god dag.
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 21:43 #15
"cronck --> har du overhovet forstand på noget eller er du en af dem der kun er ud på at misbruge systemet hvor de kan komme til?

vil du besvar mit spm 22/03-2004 16:33:38???"

Slap dog af makker! Hvis du kigger på de spm. jeg har oprettet har jeg ALDRIG misbrugt systemet... Prøv dog lige at være lidt mere sikker før du beskylder mig for noget...
btw. Jeg er lige på grænsen til at blive anmeldt for hvad?
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 21:46 #16
dd-man, Jeg har ikke den voldsomme erfaring for administration af servere, det jeg tænkte på var måske at kunne være noget skribent, eller måske en "online sælger", dog har jeg aldrig hørt om nogen der gør det... :-)
Tak for support
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 21:48 #17
takker endnu en gang for karma'en,nu har jeg fået tre karma her fra, fortsæt endeligt med det :-)

og til cronck prøv at formulere dig ordentligt første gang, for der er nogen bl.a. mig der er træt af at gætte sig til hvad folk de mener og hvis du tro at du kan få noget gratis arbejde herinde, så er du kommet det forkerte sted!
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 21:51 #18
citat fra burgerking's brugerinfo: "jeg er ikke den type der bliver sur, jeg bære heller ikke nag og jeg tager absolut heller ikke hævn!! Det kunne være at du fik en forklaring og det er også svært at rette op på noget som man ikke ved hvad er.
man ok, stik du bare halen mellem benene og løb din vej!!"
Du er ikke den type der bliver sur?
Du kaldte mig forresten n00b... Er det ikke imod reglerne?
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 21:52 #19
burgerking, har jeg sagt at det skulle være herinde?
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 21:54 #20
Nej, det er ikke imod reglerne.. Blandede lige eksperten.dk sammen med et andet...
Avatar billede Slawomir Seniormester
22. marts 2004 - 21:58 #21
22/03-2004 21:52:25 --> og hvad snakker du nu om?
Avatar billede cronck Nybegynder
22. marts 2004 - 23:32 #22
og til cronck prøv at formulere dig ordentligt første gang, for der er nogen bl.a. mig der er træt af at gætte sig til hvad folk de mener og hvis du tro at du kan få noget """gratis arbejde herinde""", så er du kommet det forkerte sted!

Derfra
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. marts 2004 - 03:04 #23
lol har sådan lyst til at skrive lidt om denne siskution....men lader være *s*
Avatar billede therevelation Nybegynder
23. marts 2004 - 03:04 #24
diskution*
Avatar billede cronck Nybegynder
23. marts 2004 - 06:59 #25
ja, spild af tid..
Avatar billede jps6kb Novice
23. marts 2004 - 08:24 #26
Mest ligegyldige diskution nogensinde... troede der var plads til alle, også selvom de ikke formulerede rigtigt første gang... jesus da.

MEn takker for points ;)
Avatar billede dd-man Nybegynder
23. marts 2004 - 10:49 #27
Ja, jeg synes mest af alt, det er en ret barnlig diskution - det er simpelthen at gå i for små sko. Fordi man kommer til at formulere sig lidt sådan så ikke alle forstår en, skal man jo ikke straffes 8-)
Avatar billede cronck Nybegynder
23. marts 2004 - 11:11 #28
Vi alle er trods alt mennesker... Vi laver sq alle fejl engang imellem... :D

23/03-2004 08:24:21 >> Var så lidt... ( mistede lysten til at spørge videre... :) )
Avatar billede cronck Nybegynder
23. marts 2004 - 11:24 #29
Burgerking, du kaldte mig for n00b....
Mit første indlæg på eksperten.dk var d. 12/01 2002
og dit første var: 01/03 2001

Tror du ikk at det er dig der er n00b???
Avatar billede cronck Nybegynder
23. marts 2004 - 11:55 #30
Hov.. Troede at det var 2001...
Men jeg har osse haft en bruger før denne...
Avatar billede neontetra Nybegynder
08. november 2014 - 10:12 #31
Hej. Hvorfor skal du gå i søge en online job, når man selv kan være din egen chef ved at gøre din online-forretning. For eksempel kan du få en forhandler konto fra http://www.goresellers.com/ og begynde at tjene ved at sælge domænenavne, hosting planer, SSL-certifikater etc. Dette er en af en sikker online business.You kan gøre dette forretning fra dit hjem selv. Du behøver ikke at bruge mere tid for denne virksomhed. Bare bringe kunden for din videresalg virksomhed. De leverer meget god kundeservice og support.