Avatar billede kitteq Nybegynder
22. marts 2004 - 22:53 Der er 1 løsning

Blue screen ved brug af USB -bærbar

Jeg har en Dell Latitude C610, den har et usb stik.
Hidtil har det virket upåklageligt uanset hvad jeg brugte det til.

Nu er der så sket et eller andet, det eneste jeg kan tilslutte, som virker, er mus og tastatur, alt andet giver "Blue screen" med en fejlmeddelelse, hvorefter computeren genstarter. Dette fortsætter til jeg tager det jeg har sat i USB-stikket fra...

Jeg har forsøgt at deaktivere, genstarte og aktivere controllerne uden held. Jeg har søgt efter driver opdateringer uden held og der er ingen røde krydser eller gule spørgsmålstegn at se nogen steder....

Hvordan får en hardware-mongol som jeg, det til at virke igen?
Kan det skyldes at det er USB 1 jeg har? Og hvordan skifter jeg til 2????

På forhånd tak ;-)
Avatar billede kitteq Nybegynder
20. juni 2005 - 13:26 #1
ingen svar, så jeg lukker