Avatar billede tholeth Nybegynder
23. marts 2004 - 21:15 Der er 2 kommentarer

"error code0x80158510" hvem ved hvad det er?

Hej jeg har et netværk med to computere, den ene er helt fin hvad angår ipx, men den anden har problemer. Problemet kan også ses i dxdiag som "error code0x80158510" når man tester ipx.
- Rammetypen har jeg prøvet at ændre men det hjalp ikke.
- jeg har forsøgt med fast ip, men heller ikk det hjalp.
Er der nogen der kan fortælle hvad denne fejlkode betyder eller kan finde ud af det vil det være til stor hjælp, samt hvad man skal gøre for at løse problemet på den ene computer.
På forhånd tak.....
Avatar billede exsop Praktikant
25. marts 2004 - 22:57 #1
er IPX/npx installeret på begge maskiner
du skriver fast ip det har ikke noget med IPX at gøre
men TCP/IP
Avatar billede tholeth Nybegynder
26. marts 2004 - 21:42 #2
til exsop:
Ja ipx er installeret på begge maskiner.
Men det virker kun på den ene, og den anden har problemet som er beskrevet ovenfor....