Avatar billede saison Nybegynder
23. marts 2004 - 23:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Høj ping efter cs1.6 Download

Jeg har normalt en ping på 10-20ms når jeg pinger via dosprompten. Efter jeg har downloadet Steam til Counterstrike og kører programmet (jeg trykker bare på steamikonet og en menu kommer frem) har jeg en ping på 800-1200.

Hvad kan det skyldes?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2004 - 23:28 #1
http://www.tweakup.dk/forumnew/read/36016/

"Der var en bug i den sidste update fra steam der låste CS i rate 1500. Og det resulterede i ping over 100 og loss på 100 også.. Det du skal gøre er blot at skrive rate 10000 i konsollen så forsvinder dit lag med det samme. Bug'en er rettet i den update steam udsendte igår.. Men det kan stadig være du lige skal skrive rate 10000 en gang mere, så burde den huske det til næste gang.."

Altså skal du vist bare opdatere Steam :)
Avatar billede saison Nybegynder
23. marts 2004 - 23:30 #2
Jeg har lige downloadet det?! Så må det vel være nyeste udgave jeg har fået?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2004 - 23:31 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2004 - 23:32 #4
ok... prøv tipet med rate 10000 í konsollen
Avatar billede lfa Nybegynder
24. marts 2004 - 11:04 #5
eller check om den ikke står til 56 k i internet settings i steam
Avatar billede saison Nybegynder
24. marts 2004 - 21:53 #6
Jeg ved ikke hvad der skete, men det virker ordentligt nu. (Men det er da en skodversion...)

Tak for svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2004 - 22:20 #7
Tak for point.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester