Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 17:12 Der er 13 kommentarer

Mangler tutorial

Hej jeg mangler mappen "tutorials" som burde være i 3Ds max så hvis du har denne mappe vil jeg meget gerne have den
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. marts 2004 - 18:02 #1
Ligger det ikke på CD 2?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 18:21 #2
ikke på min
Avatar billede olemunk Nybegynder
24. marts 2004 - 18:33 #3
På de senere udgaver ligger den på en separat CD. På max6 fylder den 832 Mb udpakket.
Opdateringer med en del nye tuts kan findes på følgende adr:
http://www.discreet.com/education/tutorials_3dsmax.html
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 18:52 #4
det er sådan her, jeg har downloaded en trial version af 3d max 6, og er helt ny med det, jeg vil gerne øve mig med de tutorials det følger med, men det skal man bruge nogle filer som man kan øve sig med... olemunk, har du den der mappe "tutorials" med det hele i?
Avatar billede olemunk Nybegynder
24. marts 2004 - 21:24 #5
Som nævnt fylder den 832Mb, så find en eller anden, der har CD'en.
Prøv ovennævnte adr eller følgende:
http://www.cgarchitect.com/upclose/TB/default.asp
http://www.cgarchitect.com/news/newsfeed.asp?nid=1851
eller denne danske lærebog
http://www.futurecomaarhus.dk/boeger/index.htm
eller de meget gode amerikanske lærebøger fra New Rider. F.eks 3ds max6 Fundamentals, som du kan se her og som kan købes i de større boghandler eller læreanstalternes boghandler.
http://www.newriders.com/isapi/st~{4A71A508-19D1-45D6-AFBD-95D7312B953A}/session_id~{CE1A149E-B284-4296-9C53-25B07C17D551}/product_id~{693C1F37-AE9B-48FC-B705-61493E0B6F55}/books/product.asp
Go' fornøjelse.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 23:08 #6
takker, men jeg kan ikke får dig til at sende den over mail vel?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 23:12 #7
ved godt det tager tid, men måske bar noget af det...?
Avatar billede olemunk Nybegynder
25. marts 2004 - 01:16 #8
Nix :)
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2004 - 16:56 #9
ok Tak alligevel
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2004 - 20:22 #10
hvis der er nogle der vil sende mappen ´med alle de der turorials eller ligge det i en zip ud på nettet, så går der 105 points til dig
Avatar billede osborne Nybegynder
26. marts 2004 - 18:16 #11
832 Mb via mail ... ha ha ... det mener du ikke seriøst vel?

Jeg forstår udmærket at du gerne vil have nogle tuts .. men en demoversion leveres så vidt jeg ved ikke med den CD. Ole Munk har været så venlig at skrive dig en masse gode links til tutorials og litteratur, med det kan du komme MEGET langt og sagtens finde ud af om 3ds Max er noget for dig eller ej, inden du køber din fulde version (hvor der til min Max 6 ud over den CD med alle tuts også var en trykt udgave af alle disse så man kan sidde og hyggelæse på dem når man ikke lige sidder ved en PC).
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2004 - 18:27 #12
jeg mener ikke at det behøver at være hele mappen, bare noget af den, og ja jeg har set de der links og de er super fede...
Avatar billede osborne Nybegynder
29. marts 2004 - 23:36 #13
Start med de tutorials og bøger som anbefales ovenfor, og find evt. selv yderligere tutorials på nettet. Det skulle være nok til at komme i gang og se om Max er noget for dig. Køb derefter en Max licens .. så får du alle de tuts du snakker om på en CD.