Avatar billede christian_h Nybegynder
24. marts 2004 - 18:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dell Axim med TrueMobile 1180 wireless lan MSN Virker ikke ?

Hej Alle.

Jeg har prøvet ALT, jeg kan surfe på nettet, få fat i min router, men jeg kan IKKE få low til at logge på Microsoft messnger ?? via mit wireless lan kort på min Dell Axim X5, hvis jeg sætter min PDA ned i cradlen, logges der på MSN med det samme HJÆLP MIG.

Mvh.

Christian_h
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
24. marts 2004 - 18:07 #1
Har du opdateret din Messenger? Microsoft udgav en opgradering for 2-3 måneder siden. Har du ikke den kan du ikke logget på.

Brug dette link: http://forum.pocketfreak.dk/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=300&SearchPagePosition=1&search=messenger&searchMode=allwords&searchIn=Topic&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search
Avatar billede christian_h Nybegynder
24. marts 2004 - 18:19 #2
Hejsa.

JA, jeg har inst. den opdatering ??. Har du anre forslag ?, skal man oprette en speciel passport konto når det er til en PDA, eller der det bare en almindelig en ?.

Mvh.

Christian_h
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
24. marts 2004 - 19:10 #3
Du kan bruge den samme account som du allerede har på MSN. Har du husket at der er forskel på 2002 og 2003-opdateringen - hvis man tager fejl virker det.
Avatar billede christian_h Nybegynder
24. marts 2004 - 21:02 #4
JA, det har jeg husket, at tage hensyn til !!
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
24. marts 2004 - 21:07 #5
Ok, den er svær...så kan jeg kun tænke på 1) Dine kontooplysninger er ikke rigtige, 2) Din router har lukket en eller anden port som MSN skal bruge.
Avatar billede christian_h Nybegynder
24. marts 2004 - 21:10 #6
Det der bare er mærkeligt, er at hvis jeg sætter min PDA ned i mun cradle, logger den på MSN med det samme, og med de samme konto oplysninger, som jeg prøver at bruge over wireless lan ?!?!?
Avatar billede inmyworld Nybegynder
25. marts 2004 - 02:59 #7
dit trådløse accese point har måske lukket for de porte msn bruger, prøver at tjekke om der er lukket for nogen porte.

ellers har du måske sat en forward på msn portene til din normale computer og derfor kan du ikke logge på!
Avatar billede christian_h Nybegynder
02. april 2004 - 23:58 #8
Lukker, har ikke få løst problemet !!!.

:-(

Christian_h