Avatar billede pnielsen Nybegynder
28. marts 2004 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Links til gratis downloads af flash

Hej Venner,

Jeg skal oprette en tipskupon på vores fodboldklubs hjemmeside www.b73.dk

Hver uge skal man kunne tippe på 6 kampe - Data skal ned i en mysql database - og der skal kåres en månedens tipper og årets tipper.

Spørgsmål:
Er der nogle gode links til steder hvor noget i den stil kan downloades(færdige flash man kan arbejde videre på)
Eller er der en der ligger inde med noget eller har tid til at hjæpe?

jeg er ikke selv den store programmør i flash - så det ville være en stor hjælp.

Takker!
Avatar billede pyroman Nybegynder
28. marts 2004 - 16:07 #1
Kender desværre ikke lige til nogle steder... men jeg kan se at i ikke i forvejen har noget flash på jeres side - hvorfor skal tipskuponen så være i flash? Det er da lidt unødvendigt at anvende flash, bare for at det skal være flash! Det kan nemt laves i html -- bare en lille kommentar :)
Avatar billede pnielsen Nybegynder
28. marts 2004 - 16:13 #2
Jamen du har da helt ret. Det kunne jo være der var en der havde lavet det i forvejen, så derfor tog jeg chancen her.
Avatar billede 13thsky Nybegynder
28. marts 2004 - 16:16 #3
Du kan finde en masse flash eksempler på www.flashkit.com
Du kan downloade den rå flash-fil og dermed redigere i dem du henter.

(inde på siden vælger du "movies" øverst)

//13th Sky