Avatar billede hashkagen Nybegynder
28. marts 2004 - 19:12 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

et program der gør min internet hastighed hurtigere?

TITLEN BESKRIVER VEL :->
jeg leder efter et rog der (VIRKER) kan gøre min connection hurtigere... Vil helst have svar og kommentare fra folk som har brugt programmerne.
Avatar billede bredker Nybegynder
28. marts 2004 - 19:34 #1
det eneste der virker , er at købe en hurtigere forbindelse
Avatar billede tgjensen Nybegynder
28. marts 2004 - 19:43 #2
heller ikke hørt om nogle programmer der kan gører dit internet hurtiger kan ikke lade sig gøre
Avatar billede dragox Nybegynder
28. marts 2004 - 22:31 #3
og nej det hjælper heller ik at hente downloads programmer som kunne gemme det man downloader hvis man fx. sku sætte den på pause eller slukke pcen.. nej, en download og upload et det internettet man har selv!
Avatar billede hashkagen Nybegynder
29. marts 2004 - 17:59 #4
hmm kan ellers se mange programmer der skulle virke?
www.download.com
bare søg connection eller speed... der var nogle?
hvordan kan det være at de ikke virker?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
29. marts 2004 - 18:07 #5
det er umuligt at gører sin båndbredde større end den er. du betaler for en forbindelse (båndbredde) hvordan vil du gører den større med et program? det er ligesom om du vil gører en to sporet motorvej 3 sporte med luft....
Avatar billede hashkagen Nybegynder
29. marts 2004 - 18:35 #6
heheh :-> så alle disse folk er vel bare nogle narhatte der snyder penge fra folk hva? :->
ehhhm har en 10 Mbit forbindelse? men den kører lidt langsomt for tiden ? har kontaktet udgiveren, men de siger at der ik er noget galt. har målt farten på nogle sider:
(se nederst på siden)
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1673
Avatar billede tgjensen Nybegynder
29. marts 2004 - 18:40 #7
været inde og kigge på det. de 10mbit du har er det i en bolig foregning eller hvad?
har du evt kørt ad aware? http://www.lavasoftusa.com/support/download/ kan være der er noget snavs set du har fået kigget din log igennem.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
29. marts 2004 - 19:11 #8
kører adaware og Spybot SD igennem hver dag... :->
har forbindelse i en bolig :-> (i mit hjem)
hvorfor?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
29. marts 2004 - 19:56 #9
dvs du har 10 mbir alene så eller hvad? har du nogle p2p programmer kørende i baggrunden? noget der kan bruget din internet forbindelse
?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
31. marts 2004 - 18:05 #10
nope. kører ikke p2p programmer i baggrunden... kun IE
Avatar billede tgjensen Nybegynder
31. marts 2004 - 18:17 #11
er dewt i en bolig foregning du bor hvor i ha 10 mmbit eller er det dig selv alene der har det(tvivler)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. april 2004 - 17:50 #12
alene... (tud tud er så frygteligt ensom... LOL!)
Avatar billede tgjensen Nybegynder
01. april 2004 - 18:11 #13
hvor søren kan man få 1,0 mbit henne som privat person?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. april 2004 - 16:08 #14
:-> TDC heheh, min fætter siger at den er langsom iforhold til hans... Og det var før den blev langsom!! OMG?
(han er vel osse lidt af en >PSYKO< NØRD?

nogen ideer til hva der er galt? jeg synes at den er begyndt at gå lidt hurtigere igen :->

(såvidt jeg ved er stofanet også på 10 mbit, men er ikke helt sikker?)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. april 2004 - 16:28 #15
er det muligt at "overloade" sin connection, så den bare går ud?

er dette at "overloade"?

Varighed: 04:30:27
Sent:81.780.832 Byte
Modtaget:1.044.867.575 Byte

? den stiger jo MEGET konstant?
Avatar billede tgjensen Nybegynder
03. april 2004 - 16:42 #16
hmm aldrig hørt om man kan få 10 mbit som privat person......
Avatar billede viciodk Praktikant
03. april 2004 - 16:59 #17
tgjensen -> Mange i indre Kbh. har 8 mbit eller 10 mbit.

hashkagen -> Jo, man kan gøre nogle forskellige ting for at udnytte sin forbindelse bedre. Men du vil naturligvis aldrig kunne komme over hvad du betaler for.

Start -> Kør -> Skriv "gpedit.msc" -> OK -> Lokal computer-politik -> Computerkonfiguration -> Administrative skabeloner -> Netværk -> Qos-pakkeplanlægning -> Højreklik på "Begræns reserverbar båndbredde" -> Egenskaber -> Deaktiver -> OK.

Hent så en downloadmanager, f.eks. Net Transport:
http://www.softpedia.com/public/scripts/downloadhero/10-5-30/

Hvis du så skal downloade en fil, åbner du bare Net Transport, trykker på "New" og skriver du hvor filen ligger på nettet.

Så bliver der oprettet to (eller flere forbindelser) til den samme fil og således får du bedre udnyttelse af hastigheden.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
03. april 2004 - 19:35 #18
øhh privar personer bor selv på nørrebro aldrig hørt om det arberjdet med pc og netværk i 5 år
Avatar billede viciodk Praktikant
03. april 2004 - 20:27 #19
Ja, privatpersoner.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
08. april 2004 - 18:53 #20
kan man nøjes med kun at gøre:
"Start -> Kør -> Skriv "gpedit.msc" -> OK -> Lokal computer-politik -> Computerkonfiguration -> Administrative skabeloner -> Netværk -> Qos-pakkeplanlægning -> Højreklik på "Begræns reserverbar båndbredde" -> Egenskaber -> Deaktiver -> OK.
"
for at det vil gå bedre/hurtigere?
Avatar billede gf400 Nybegynder
08. april 2004 - 18:56 #21
jeg skriver med et parstykker som har 10 mb/bit og det er privat personer og de bor i kbh og det er dansk bredbånd som der sælger den forbindelse
Avatar billede hashkagen Nybegynder
09. april 2004 - 17:13 #22
hmmm Jahh? :->
-Vicio- kan man nøjes med det?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
14. april 2004 - 14:03 #23
giver Vicio 2 til fredag, så uddeler jeg alle point mellem jer, ( DET BETYDER LÆG SVAR :-> )
Avatar billede bredker Nybegynder
14. april 2004 - 17:03 #24
ok
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester