Avatar billede urup Nybegynder
29. marts 2004 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave en dos sti i en html Editorer

Jeg skal lave en hjemmeside Som bare skal bruges til at tage backup på min egen pc.
Jeg vil gerne lave en knap/link til det ??
Kan man lave det som i dos ???fx copy c:\div d:\*.*
??
Eller er der noget andet smart jeg kan gøre ??
Avatar billede claus_jac Nybegynder
30. marts 2004 - 13:32 #1
Det kan nok godt lade sig gøre, men det skal gøres ved hjælp af scripts (java/vb) sandsynligvis VB, med adgang til filsystemet! eller også skal du bede den om at eksekvere en bat-fil (altså først lave kommandoen i en bat fil og derefter linke til filen fra din html-side!

Håber det hjælper!

Claus
Avatar billede urup Nybegynder
30. marts 2004 - 23:35 #2
Hej..

Det der med batfilen har jeg nu med der kommer en popup frem hver gang pga explore ikke vil køre en bat/exe fil uden at advare.
Kan du lave en vb fil jeg kan indsætte ??
Avatar billede urup Nybegynder
12. april 2004 - 22:45 #3
lukket