vedr. driver til netkort
Hej Alle Experter.jeg har været ude og invistere i et 3com netkort (3c905xl) og der var ingen driver med i pakken. jeg har prøvet at gå ind på 3 coms hjemmeside , men kan ikke rigtig finde den rigtige driver :-( og mår jeg prøver en driver som næsten har det samme produkt navn f.eks. 3c905xt og jeg prøver at gemme driveren, og bag efter vil prøve at indstalere driveren på computeren , ja så starter den i op i dos og ikke som en exe fil . Har i et godt tip til hvad jeg kunne gøre ??
