Avatar billede blyno Praktikant
31. marts 2004 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil altså så gerne være pro igen..

Hej..

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig lidt..

Efter en pause på nogle måneder fra proverdenen - ville jeg så frygteligt gerne være pro igen. Så jeg købte et halvt år d. 21. Men jeg blev ikke pro af det..
Jeg prøvede diverse så som logge ud / ind. Lukke browser ned, slette midlertidige filer og cookies.
Jeg tog endda så ekstreme metoder i brug som IE (istedet for ildfuglen) - alt uden held :-)
Nå med det skulle nok bare et par dage og genstarter - så ville det virke - men nej - stadig ikke.
Jeg har sendt en mail (ellere rettere besvaret min "Online faktura" mail) om de ville kigge på det - stadig uden held.

Nogle gode bud ?

På forhånd tak.
Avatar billede exp Juniormester
31. marts 2004 - 18:03 #1
Ring til Jacob (admin) www.exp.dk/kontakt.phtml - han plejer at hjælpe når den slags sker :-)
Avatar billede blyno Praktikant
31. marts 2004 - 22:31 #2
Det må jeg så nok hellere gøre..
Avatar billede blyno Praktikant
31. marts 2004 - 22:32 #3
Og i øvrigt.. Tak :-)
Avatar billede exp Juniormester
01. april 2004 - 17:13 #4
Det synes jeg du skal gøre :-)

Og selv tak :-)