opsætning af trådløst netværk
Jeg har en bygning hvori der skal opsættes noget trådløst internet. Jeg har købt en forbindelse hos tdc, og en række dynamiske ipadresser. Forbindelsen ryger ind i bygningen i min lejlighed på 4 sal, hvorefter den skal distribueres rundt i hele ejendommen.Når jeg nu tager min bærbare og løber rundt i huset for at se hvor der er forbindelse og hvor der ikke er, opdager jeg at der er massere at forbindelse på toppen naturligvis, men ikke en døjt i bunden.
Mit spørgsmål lyder derfor på hvordan i vil foreslå at jeg får signal nede i bunden. Jeg har lidt på fornemmelsen at jeg skal trække et kabel fra den access point jeg har stående øverst i min lejlighed, ned til en anden som jeg vil placere i bunden af bygningen... Er dette måden at gøre det på, eller ?!!? :)
