Avatar billede jesse_2000 Nybegynder
02. april 2004 - 21:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dynamiske eksterne diske

Jeg har en windows 2003 small business server

Jeg har erhvervet mig to eksterne harddiske (firewire) som jeg vil lave dynamiske. Men det kan jeg ikke??? Hvordan løses dette?

De skal være dynamiske fordi de skal køre i raid 1. De skal bruges som backup medie for min server. hvor jeg så en gang om ugen vil skifte en af diskene ud med en 3. og opbevare den udskiftede et andet sted (BOX)

Kan man evt lave andet software raid på ikke dynamiske diske?

Jesper
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. april 2004 - 21:57 #1
Dynamiske diske er heller ikke understøttet ved firewire..
Avatar billede serverservice Praktikant
04. april 2004 - 12:58 #2
ved ikke om du kan bruge den her. alternativt kan du bruge windows backup http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Backup_and_Copy_Utilities/Arctor_Disk_To_Disk_Backup.html
Avatar billede jesse_2000 Nybegynder
05. april 2004 - 10:28 #3
Squash guy > ved du om det er understøttet ved USB???
Avatar billede jesse_2000 Nybegynder
01. juni 2004 - 15:59 #4
Well det hele er droppet ... køber en tape station.